Friday 23 November 2012

Maharaja Lawak & Primadona!



Memiliki kulit yang cantik, halus dan putih bersih tanpa secalit noda menjadi perhatian mata yang memandang. Lebih-lebih lagi, penjagaan kulit muka tersebut memberikan seribu satu manfaat pada kulit muka.

 
Dan kenapa saya membuat tajuk sebegitu ? Haaaa. Inilah sebabnya. Sebenarnya, FM Cosmetics Malaysia telah membuat beberapa langkah besar dengan menaja solekan dalam program rancangan televisyen Maharaja Lawak dan Primadona. Kalau artis pun dah pakai, why not kita kan? Cewahhh XD


Apa keistimewaan produk ini yee? Oke, bagi siapa yang tak arif lagi pasal produk ini, produk ini merupakan sebuah produk yang mengandungi pelbagai jenis vitamin, protein air dan sebagainya yang mampu membantu mengimbangi kulit muka anda dalam memberikan keserian kulit dengan tekstur licin dan lebih halus. Selain itu, ianya sedikit sebanyak mampu merawat dan membantu membaik pulihkan kulit wajah anda untuk menjadi semakin jelita.


Haaaa ! Abam Awie rock kita pun guna make-up dari cosmetics nie. Tok sah cakap apa lah, tengok gambar ini sendiri ouls :) Apakah produk yang ditawarkan? Nantikan info-info latest daripada saya mengenai produk ini :) 

P/s :  Produk daripada Eropah ini sememangnya produk yang bagus, walaupun baru menapak selama 6 bulan di Malaysia, nampaknya tahap penerimaannya semakin memberangsangkan ! :D

No comments:

Post a Comment