Saturday 24 November 2012

Asas Terbaik Dari FM Cosmetics Malaysia!

 

Simbahan sempurna daripada revolusi terbaru yang mampu memuaskan kehendak si pecinta solekan dengan hanya beberapa sapuan mudah. FM Cosmetics Malaysia , jenama produk solekan yang kian utuh di dalam Malaysia kini memberikan kejelitaan secara semula jadi dengan kemasan sempurna terhadap sapuan ajaibnya. 


"Advance Foundation” dan "Dark Skin Foundation" daripada FM Cosmetics ini mengandungi formula “Water in Silicone” dengan campuran polimer dan pigmen untuk menjamin liputan sempurna. Selain itu, sapuan asas ini turut mengandungi bahan-bahan berkhasiat yang juga disertakan dengan campuran pelembap. 

Keaslian kulit bak sutera dimana sapuan ini turut membantu menapis sinaran UV dan antioksida. Antara warna yang disediakan untuk "Advanced Foundation" adalah “Alabaster”, “Ivory”, “Beige Nude”, dan “Natural Beige” manakala untuk "Dark Skin Foundation" adalah "Warm Walnut", "Ginger Cake", "Sandal Wood", "Mocha Brown". Kesemuanya hanyalah RM79.00 untuk 30ml


Formula terbaru bagi bedak asas “Second Skin Foundation” dengan bahan-bahan berkualiti mampu menjadikan kulit muka anda licin bak bayi baru lahir. Pori-pori tersumbat? Usah khuatir! Mekap ini mampu mengawal minyak, tahan perubahan, memiliki tekstur yang ringan dan selesa malah ianya juga mampu menghidarkan kulit kering. 

Selain mempunyai kandungan vitamin C, bedak asas ini turut memberikan keselesaan untuk semua jenis kulit dengan faktor cuaca yang tak menentu di Malaysia. Antara warna yang disediakan adalah “Porcelain”, “Natural Cream”, “Sand Beige” dan “Cinnamon Beige” dengan harga RM79.00 untuk 30ml. Bagi si cantik yang berkulit langsat, apa kata anda cuba "Natural Cream", ianya pilihan yang terbaik!

P/s : Try this product. Its make the skin look fresh ! :)

No comments:

Post a Comment