Saturday 24 November 2012

Kelembapan bibir yang maksimum!


Bibir wanita memainkan peranan penting dalam personaliti diri si cantik apabila kondisi bibir terlihat merona segar dengan calitan lipstik. Bibir yang cantik membuatkan wajah anda semakin mempesona tambahan pula mendapat panahan mata daripada si jejaka yang memandang.


Bagi mereka yang inginkan kelembapan berterusan dan kesegaran bibir yang berpanjangan, rangkaian kosmetik daripada FM Cosmetics Malaysia telah menghasilkan Produk "Fruity Lip Gloss" yang didatangkan khas daripada 5 warna eksklusif seperti "Peach" dan "Wild Strawberry".

Produk ini merupakan pelembap yang mengandungi antioksida untuk membantu melindungi bibir daripada kekeringan serta mempunyai haruman buah-buahan yang memberikan kesegaran. Antara yang lain termasuk "Cherry", "Banana", dan "Raspberry" dengan harga RM27.00 untuk 15ml.


Produk "Lip Gloss" dihasilkan daripada kombinasi bahan eksklusif yang telah menghasilkan haruman bauan yang menarik untuk penggunaan dalam jangka masa yang lama.
Produk daripada FM Cosmetics Malaysia ini juga mampu melitupi bibir dengan sempurna serta menyerap lembapan dan meningkatkan aliran darah bagi menjadikan bibir lebih mempersona.

Ianya terdiri daripada 4 warna yang menarik antaranya "Subtle Rose", "Plum Gold", "Innocent Pink", dan "Spicy Nude". Bagi mereka yang ingin kelihatan seksi, "Subtle Rose" dengan memberi perlindungan UV menjadi pilihan yang hebat.


Alangkah manisnya jika anda juga mencuba produk "Tattoo Lip Tint" yang dihasilkan untuk si pemakai yang ingin menyerlahkan personaliti yang glamor supaya senantiasa tampak cantik, tidak kering dan menakjubkan.

"Tattoo Lip Tint" memberikan ketahanan warna dalam jangka masa yang lama dengan aroma sensai yang memberikan kemudahan kepada si pemakai tanpa memakai lipliner. Produk yang didatangkan khas dengan 2 warna antaranya "Rose Dream" dan "Coffee Dream". Harganya hanyalah RM49.90 untuk 3ml.


Bagi sesetengah wanita, mereka lebih gemar dengan gincu asli dalam menonjolkan personaliti diri yang elegan dengan warnanya yang eksklusif untuk tampak lebih glamor, seksi dan  berkilau persis permata berlian. 

Produk "Extra Rich Lipstick" ini didatangkan khas daripada 5 warna antaranya "Australian Sand", "Hot Red", "Sweet Late", "Pale Fuchsia", dan "Sunrise Pink". Selain dapat memberikan keselesaan kepada si pemakai, ianya turut membawa kepada kecangihan dalam senyuman.Produk ini berharga RM44.00 untuk 4g.
 
P/s : Anything for D info, text or call me :)

No comments:

Post a Comment