Tuesday 20 November 2012

Informasi Aroma Wangian Terbaik!



Setiap manusia pasti inginkan keharuman yang berpanjangan. Selain dapat memukau si jejaka atau si cantik di sekeliling, ianya juga turut menjamin personaliti diri yang mewah. Bagi anda yang masih kurang arif dengan wangian ini, jom ketahuinya!

FM Cosmetics Malaysia, merupakan wangian yang amat menyegarkan kepada kaum lelaki mahupun kaum perempuan. Untuk pengetahuan, minyak wangi ini turut disediakan untuk kanak-kanak. Menarik bukan? Bagi anda yang tidak tahu, jenama FM Cosmetics Malaysia adalah sebuah nama yang utuh di lebih 55 buah negara. Jenama wangian Eropah ini merupakan wangian paling berkembang di seluruh negara.



Bagaimana FM Cosmetics Malaysia mendapatkan intipati yang terbaik? Nahh ! ianya dihasilkan di DROM dimana kilang tersebut merupakan kilang pembuatan minyak wangi berjenama antaranya Calvin Klein, Gucci dan sebagainya. Jadi, mengapa anda berbelanja lebih untuk minyak wangi di tahap standard yang sama?

Kenapakah minyak wangi ini murah? Pasti anda tertanya-tanya bukan? Untuk pengetahuan anda, minyak wangi FM Cosmetics Malaysia tidak mempunyai duta produk daripada kalangan selebriti terkenal, bahkan tiada pengiklanan di televisyen, majalah mahupun radio. Tahu tak? Artis antarabangsa dibawar sehingga 5 juta untuk mempromosikan sebuah minyak wangi. Jadi dari situ, harga minyak wangi tersebut sedikit sebanyak akan meningkat.


Selain itu, FM Cosmetics Malaysia ini juga dijual secara langsung dimana daripada KILANG --> PENGEDAR---> PEMBELI ! Jadi, pembeli tidak perlu menanggung kos perbelanjaan yang mahal dengan cukai yang tersembunyi.

Apa yang lebih menarik, anda pasti arif dengan label EDP, EDT, EDC bukan ? Untuk informasi, tahap minyak wangi adalah berbeza dimana setiap label melambangkan ketahanan minyak wangi tersebut. Bagi anda yang pergi ke pusat membeli belah, pasti jenama minyak wangi lelaki tersebut kebanyakkannya adalah EDT. Cuba cek, betol bukan apa yang saya cuba katakan ?


Sebenarnya, mengikut tahap ketahanan, PARFUM adalah peringkat pertama yang bertahan selama 6 hingga 8 jam, manakala EDP 3-5 jam dan EDT 2-3 jam. EDC adalah minyak wangi yang intipatinya paling teruk yang TIDAK digunakan oleh FM Cosmetics Malaysia. Jadi anda dapat bezakan kebaikkannya bukan ?
 
FM Cosmetics Malaysia menggunakan PARFUM sebanyak 20% intipati untuk mengekalkan keharuman manakala untuk si jejaka tampan, EDP digunakan. Murah + tahan lama. UNTUNGNYA!!! Bagi anda yang ingin dapatkan informasi atau mengetahui tentang produk-produk ini, hubungi ALYA- 019-2095878.. Jika anda ingin menjadi pengedar dengan memiliki banyak potongan harga, apa lagi tunggu ? JOM!!! :)

1 comment:

  1. Terbaik la sis. Perfume nie mmg best. tahan lama. tak rugi beli...

    ReplyDelete